avís legal

© 2018 fundació fauna. Proudly created with Wix.com

L’any  2004, Olot es va declarar ciutat antitaurina i amiga dels animals. Es va guanyar la moció que va presentar l’actual director de Fundació Fauna, David Serramitjana, que llavors presidia l’Associació Protectora d’Animals d’Olot i Garrotxa.

Des de Fundació Fauna, entitat que lluita i vetlla pel benestar dels animals des de fa 11 anys i que va treballar molt activament per l'abolició de les curses de toros, el 2006 a la ciutat d'Olot (quan encara eren permeses a Catalunya), arrel de la consulta organitzada per l’ajuntament d’Olot on  ha creat una campanya per  promoure l'eradicació dels correbous a la ciutat d'Olot.

En aquesta campanya s’hi han unit activament diferents entitats i grups de la ciutat i de Catalunya bàsicament.

Aquesta campanya vol servir per conscienciar a les persones d’Olot davant la consulta que es té prevista des de l’Ajuntament per acabar o no amb aquesta pràctica tant denigrant com són els correbous. La consulta es realitzarà de l’1 al 7 de juny.

Coses que s’han fet i es faran durant la campanya #OlotSenseCorrebous:

Vols donar suport públicament a la campanya "Olot sense correbous"? Fes-te una foto amb aquest cartell (http://dom.cat/v5i) i envia-la a olotsensecorrebous@gmail.com

Info:

Com ho he de fer per votar?

fes click damunt la imatge.

website builder. Create your website today.