IMG_4343.JPG

VETLLEM PELS DRETS DELS ANIMALS.

VIDA DIGNA

ABOUT
cat gat fundacio fauna

QUI

SOM?

La Fundació Fauna registrada amb el núm. 2199 al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, és una entitat sense ànim de lucre, i col·laboradora del Departament de Medi Natural, centrada en el foment per a la protecció i benestar dels animals.

La fundació està dirigida per un patronat que coordina totes les activitats i projectes.

Fundació Fauna treballa per fomentar el respecte als animals i al medi ambient i per aconseguir generar una actitud d’estima vers la natura en el seu conjunt, és a dir, la fauna i la flora, i el paisatge que configuren en cada fragment del territori. Amb aquesta finalitat centra les seves activitats en quatre àmbits:

- l’educació, entesa en el sentit més ampli, és a dir, adreçada a infants i joves, però també a adults i, en particular, al personal de l’administració.

- fomentant la salut de les persones, a través d'una medicina respectuosa cap a la resta d'animals.

- el marc legal,vetllant pel respecte a les lleis de protecció dels animals i el medi ambient, i impulsant la reforma d’aquestes per millorar i ampliar el seu abast.

- els projectes, el disseny i l’elaboració de projectes i campanyes, destinats a millorar el medi ambient i en concret la fauna que hi viu.

- la cooperació, promovent les relacions d’intercanvi amb altres entitats nacionals i internacionals, atès que el medi ambient no entén de fronteres en un món cada cop més global.

David Serramitjana

Director fundació fauna.