QUI

SOM?

La Fundació Fauna registrada amb el núm. 2199 al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, és una entitat sense ànim de lucre, i col·laboradora del Departament de Medi Natural, centrada en el foment per a la protecció i benestar dels animals.

La fundació està dirigida per un patronat que coordina totes les activitats i projectes.

Fundació Fauna treballa per fomentar el respecte als animals i al medi ambient i per aconseguir generar una actitud d’estima vers la natura en el seu conjunt, és a dir, la fauna i la flora, i el paisatge que configuren en cada fragment del territori. Amb aquesta finalitat centra les seves activitats en quatre àmbits:

- l’educació, entesa en el sentit més ampli, és a dir, adreçada a infants i joves, però també a adults i, en particular, al personal de l’administració.

- fomentant la salut de les persones, a través d'una medicina respectuosa cap a la resta d'animals.

- el marc legal,vetllant pel respecte a les lleis de protecció dels animals i el medi ambient, i impulsant la reforma d’aquestes per millorar i ampliar el seu abast.

- els projectes, el disseny i l’elaboració de projectes i campanyes, destinats a millorar el medi ambient i en concret la fauna que hi viu.

- la cooperació, promovent les relacions d’intercanvi amb altres entitats nacionals i internacionals, atès que el medi ambient no entén de fronteres en un món cada cop més global.

David Serramitjana

Director fundació fauna.