ASSESSORAMENT

ADMINISTRACIÓ

“Projecte Assessorament ètic Animal”

Es tracta d’un projecte elaborat per la Fundació Fauna, que ha sorgit de les necessitats  que hem observat en  les  l’administracions públiques pel que fa en resoldre temes relacionats amb la protecció dels animals i l’implamentació de les normatives, així com la  resolució de conflictes entre les persones, els animals i l’entorn.

El principal objectiu d’aquest projecte és dotar als Ajuntaments, entitats locals,  cossos de policia local, d’eines i suport per tal de fer una gestió adequada, ràpida i eficient.

Busquem solucions ràpides i sobretot professionals per tal que s’assoleixin les noves necessitats socials, ambientals  i de protecció animal, junt amb el compliment de la normativa al que s’està obligat.

És un projecte que treballa amb el mètode de les tres E ( de forma Ètica, amb la màxima Eficiència i amb preus Econòmics).

El nostre equip humà té ampli bagatge teòric i pràctic des del 1997 que treballa en la defensa dels drets animals com a eix interdisciplinari.

Som un equip de professionals experts en: dret animal, educació, biologia i veterinària, gestió de fauna, gestió de protectores i centres de recollida i custòdia d’animals.

Des del 2004 ja treballem formant i assessorant a entitats locals, autonòmiques, centres d'ensenyament, protectores i personal de la policia local i autonòmica en tot allò referent a la normativa de protecció i benestar animal.

Si vol més informació posi's en contacte amb nosaltres a info@funaciofauna.org.